Subject: Ed: Kutse reklaamiseaduse taustabriifile
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Fri, 2 Feb 2024 09:21:34 +0200

Saatja: Aivar Pau <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 2. veebruar 2024 09:06
Adressaat: Aap Andreas Rebas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Riina Soobik <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Carmen Katariina Sikk 
<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Vs: Kutse reklaamiseaduse taustabriifile

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

MKMi ettevõtluskeskkonna valdkonna juht Merike Koppel ütles eilsel briifil, 
et "täna ei tohiks isegi reklaamida seda, et tulge tehke covidi vaktsiini 
või tulge rinnavägi sõelruuringule. Need reklaamid on olemas ja need 
reklaamid on tegelikult seadusevastased".

Sellest minu küsimus, et kas Pfizeri praegu teledes jooksev 
koroonavaktsineerimise reklaam on seadusevastane. Aga kaasan siis kohe ka 
ravimiameti.

Tervitades
Aivar Pau